העולם משתנה וגם אנחנו

| |

מאת: שרון רטני

הגישה המסורתית בשוק התעסוקה שעל פיה המפתח לאושר והצלחה מבוסס על רכישת השכלה והתמדה באותה מסגרת עד גיל הפנסיה, כבר אינה רלוונטית. כיום, העובד מבקש למצוא לעצמו בצד היציבות התעסוקתית גם תחושת משמעות בעבודה, העצמה אישית, התפתחות קריירה, סיפוק בעבודה ועוד.
כולנו שואפים לעבוד בסביבה הרואה בנו בני אדם, כולנו זקוקים לחיזוקים ולחוויה של משמעות, אחריות והערכה.
לאור השינויים, חשוב לנו לתת מענה לצרכים המשתנים, אז מה אנחנו עושים?

מפגש מעצב מנהל-עובד
אנו מקפידים לקיים שיחת הערכת ביצועים פעמיים בשנה. שיחה שבה מתקיים מפגש בין מנהל לעובד שיש בו אמת, הערכה הדדית ובעיקר שיחה כנה, מכבדת ומעצבת. האמונה הבסיסית שלנו מציבה את העובד במרכז ! אנו מכשירים את שדרת הניהול ומציידים את המנהלים שלנו במיטב הכלים והמיומנויות הנדרשות לפיתוח מקצועי ואישי של הצוותים.

עובדים מאושרים הם עובדים טובים יותר
זו האמונה שמלווה אותנו. לכן, אנו מחברים באופן קבוע את “מחזור החיים” של העובד בחברה ל”מעגל החיים” האישי והמשפחתי שלו. אנו שואפים להיות שם בשבילו ברגעים המשמעותיים של החיים, ברגעי השמחה (ימי הולדת, חופשת לידה, מענק פנאי ועוד) וגם ברגעי מורכבות וקושי. משפחתו של העובד מהווה חלק מרכזי במעגל התמיכה שלו ומלבד היותנו ארגון התומך באיזון בית עבודה.

רגעים של יחד
חשוב לנו לייצר גם רגעים של יחד, של מחוברות. במסגרת זו אנו נפגשים ומכירים בכנס חברה, נהנים יחד באירוע משפחות, מעניקים מתנה לחגיגת בר/בת מצווה ובעת גיוס הילדים לצבא ועוד


הבטיחות מעל הכל
הדאגה החשובה ביותר שלנו היא שכל אחת ואחד מאתנו יחזרו הביתה בשלום! בטיחות בעבודה ובנהיגה אינם סיסמא, אנחנו מקיימים הדרכות שוטפות, כנסים למנהלים, מתחקרים כשלים בכדי ללמוד מהם ומבצעים בקרה ואכיפה.

להרגיש מחוברים. להיות בלב העניינים
כולנו, עובדים ומנהלים רוצים להרגיש מעורבים, מעודכנים, משפיעים. לכן, חשוב לנו להיות בקשר כל הזמן! לייצר תקשורת דו כיוונית מלמטה למעלה, כזו המחברת את כולם לתמונה הכוללת בכל ערוצי התקשורת האפשריים : פייסבוק, אינסטגרם, מגזין דיגיטלי, מסרונים, מסכים במרחבים (וממש בקרוב… אפליקציה) ובמרכזם המפגש הבין-אישי.

לתת מכל הלב
תחושת המשמעות אותה מחפש העובד החדש במקום עבודתו קשורה בין היתר למעורבות בקהילה, למקום בו אנשים נותנים למרות עומס חיי היום-יום. לכן ,אנו כארגון מאפשרים לך לעצור לרגע מהשוטף ולתת למישהו אחר בזמן העבודה, לא סתם אנחנו אומרים “שהלב מתרחב כשאני מתנדב”.

נותנים מקום לאחר
בשוק התעסוקה של 2019 אנחנו נדרשים למציאת פתרונות יצירתיים לגיוס עובדים בחברה, אחת הדרכים היא דרך גיוון במידת הניסיון, ההשכלה, המוצא הגיאוגרפי של העובדים והמועמדים, גילם ומינם. הגיוון, השונות וההכלה מאפשרים לנו כארגון לייצר תרבות ומקום לדעות שונות, יצירתיות וחדשנות. אצלנו בחברה יש מקום לכולם!