מפגשים של למידה

| |

מאת: מורן שוינקלשטיין

משחוק בטיחות – הדרכות בטיחות הפצה משקאות והפצה חלב
השנה ביצעו פיילוט של משחוק הדרכות הבטיחות לעובדי ההפצה הצוננת והפצה משקאות בשורק, בהובלתו של משה אדר. ההדרכה עברה כמשחק שעסק בהתמודדיות ובנושאים היומיומיים אותם חווים העובדים. העובדים חולקו ל 4 קבוצות , כל קבוצה שעמדה במשימה בזמן הקצוב קיבלה כסף (מונופול) הקבוצה שצברה את הסכום הגבוה ביותר, ניצחה וזכתה בתעודת הוקרה וממתקים. העובדים ציינו כי ההדרכה הייתה מעניינית, חווייתית ומלמדת. ובחורף הבא נטמיע את השיטה להדרכות.

מנהיגים תרבות
במסגרת תכנית מנהיגים תרבות למנהלים, היה לנו הכבוד לארח את סרן (במיל) זיו שילון, ששירת כקצין בחטיבת גבעתי ואיבד את ידו במהלך הלחימה ברצועת עזה ב-2012, הוא כיום פעיל חברתי למען נכי צה”ל ,נוער בסיכון, מרצה ויזם. דרך הסיפור האישי מיטיב זיו לספר על העוצמה והאתגר בלקחת את המקומות הקשים ביותר ומהם לבחור לצאת לדרך חדשה, מרשימה ומעצימה. הרצאה מרגשת, מלאת השארה ונחישות.

הכשרת חונכים – טכנאים בכירים מש”א
במסגרת התכנית השנתית התקיים בחודש מאי מפגש הכשרה מקצועית לחונכים במש”א. במסגרת המפגש התקיים סבב חניכה תקופתי, ריענון ותיקוף תהליכי הקליטה, ההכשרה והחניכה, מתן מיומנויות חניכה לחונכים חדשים, ריענון מיומנויות חניכה וחיבור לעולמות המקצועיים.

מדריך החברה המרכזית
במטרה להעלות את רמת הכשירות המקצועית, מתן בראלי, מדריך החברה המרכזית קיים הדרכות מקצועיות בתכנון ומתן מענה לצרכי השטח במרחבים השונים באופן שוטף בנושאים כגון: מערכת SAP, מסופונים, הדרכות P.P, אקסל, SMART, שולחן עבודה למנהל ועוד. בנוסף, הוביל מתן תכנית מקצועית להכשרת מיומנויות רכות במוקד טלסל, כחלק מהתכנית המקצועית מתן מעביר סדנאות מיומנות מכירה לצוותים הומוגניים ולאחר מכן מבצע אימון ע”י ליווי השיחות במשובי אונליין.
כמו כן, ברבעון האחרון קלטנו את יחידת התפעול של IBBLS לחברה. כחלק מהמהלך בוצעו הדרכות והכשרות וכן ליווי הטמעה ואימון עם העלייה לאוויר. מתן ליווה, חיזק, הדריך ואימן עובדים ומנהלים בפועל במהלך העלייה לאוויר במשך שבוע ימים יחד עם לינוי בן שושן.